Vi skapar briljans

Vi på 24HR har som ett av våra mål att tillföra briljans till allt vi levererar. Det kan exempelvis handla om att föda en webbplats från ett API, som aggregerar information från kundens erp-system.

Men det kan också vara när vi bygger ett innovativt verktyg till företag som vill fatta gemensamma beslut utan konflikter. Under parollen briljant testar vi ibland även interna R&D-projekt som blir smått magiska, t ex att få belysningen att ändra färg beroende på CO2 halten i rummet. Kanariegult vid paniknivåer, Sound of Music-blått vid ”all clear”.

För oss är briljans att vara lite smartare och lite mer seende gällande vad som verkligen behövs när vi skapar och bygger en digital lösning. Briljans behöver inte vara komplicerat, men ska alltid vara imponerande. Vi vill vara en byrå med förmågan att tänka med både vänster och höger hjärnhalva och då måste vi vara lite mer briljanta än våra konkurrenter. Att tänka ut hur man kan utveckla en affär, hur man kan bygga ett större värde eller kanske bli ekonomiskt mer effektiv. Det är för oss också briljans.

Vi har insett att en av våra styrkor är att få någon att höja lite på ögonbrynet och tänka "Oj, var det en kanin i hatten?" – inget gör oss gladare än det.

24hr-magic-seq-2